Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Περίληψη Επεισόδιο 5 Σεζόν 1 - STAR

To επεισόδιο με την Bloody Mary :


Σε ένα προάστιο της Νεμπράσκα, δεκάδες παιδιά προκαλούν ένα συμμαθητή τους, τον Τσάρλι, να κοιτάξει στον καθρέπτη και να επαναλάβει τρεις φορές τη φράση «ματωμένη Μαίρη» χωρίς να γνωρίζουν πως αυτό θα είναι η αρχή για μια σειρά φόνων. Ο Σαμ και ο Ντιν συνειδητοποιούν πως τα παιδιά χωρίς να το γνωρίζουν καλούν το πνεύμα της ματωμένης Μαίρης και πρέπει τώρα να καταστρέψουν το βίαιο πνεύμα πριν σκορπίσει ξανά τον θάνατο...

12 σχόλια:

  1. Γαμάτο επεισόδιο, άμα το δεις βράδυ θα φοβάσαι να κοιτάξεις καθρέφτη μέχρι το πρωΐ :P xaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxaaxxaax.. σε πιανει κατι μετα συνεχεια το σκεφτεσαι :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Nαι...Μετα απ'αυτο το επεισοδιο το Σ το συνεχισα μερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχα.. Εγω παλι θεωρω αυτο το επεισοδιο ως το τελευταιο τρομακτικο. Απο κει και περα δεν πεταγοσουν λιγακι :P
    Ή απλά συνήθισα εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και εγώ αυτό πιστεύω ότι το συνηθίζεις μετά από κάποια επεισόδια... μπαίνεις στο κλίμα με λίγα λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aυτό είναι καλό πάντως εντάξει. Δεν γίνεται να μαστε με την ψυχή στο στόμα συνέχεια :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οντως κι εγω μετα το συνηθισα.Απλα αυτο το επεισοδιο μου θυμισε κ το The ring οποτε δεν την παλεψα!
    Οπως ειχα τρομαξει κ μ'αυτο το επεισοδιο που ερχοταν απ'το παραθυρο η μαγισσα με τις νυχαρες...Εχω κ μπολικη φαντασια κι ετσι δε θελω κ πολυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τωρα που ειπες the ring κατσε να το κατεβασω..

    Αυτό που λες Νάνσυ μου θύμισε παράφρονες από το Xάρυ πότερ :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εχει 2 ταινιες...κι οι 2 εγαλη τρομαρα!Οταν τη δεις την 1η πες μου!
    Δεν εχω δει Χαρυ Ποτερ,παντως προσωπικα ψιλοτρομαξα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μεγάλη τρομάρα; οοοο μ'αρέσει :D
    Τις κατεβάζω μάλλον βράδυ θα την δω..
    Ελπίζω η 7η σεζόν να είναι λίγο τρομακτική πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή