Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Συνέντευξη Mark Pellegrino


Μίλησε για αρκετές σειρές. Εμάς μας ενδιαφέρει το "κομμάτι" του Supernatural : 
(Θυμίζω ότι ο Mark Pellegrino έχει παίξει τον Lucifer)

-Επιστρέφεις στο Supernatural ως ο αγαπημένος μας κακός Lucifer.
-Ποτέ δεν κοιτάω τον εαυτό μου ως τον κακό. Σε κανένα show δεν είμαι κακός. Προσπαθώ να δείχνω σε όλες τις σειρές μια ανθρώπινη πλευρά, όχι με αρχέτυπο τρόπο. Και δεν είναι εύκολο, δεν λέω ότι είμαι ηθικά πίσω από το Lucifer!

-Αλλά ακόμη και ο Lucifer έχει εξελιχθεί μέσα στις σεζόν.
-2 σεζόν πριν, όταν ο Lucifer κατατρόπωνε την Γη, είχε σκοπό να κάνει ένα είδος μεγαλύτερης εκδίκησης στην ανθρωπότητα. Τώρα, θέλει έναν μικρότερο βασανισμό. Το πως θα τελειώσει, δε γνωρίζουμε.

- Τι γίνεται με τον βασανισμό του Σαμ όπως έχουμε δει σε φωτογραφίες από τα γυρίσματα;
- Θέλω να του δείξω του Σαμ ότι 1) είμαι εδώ 2) ότι δεν έχει καμία απολύτως δύναμη ότι μπορεί να με ξεφορτωθεί. Εγώ είμαι αυτός που αποφασίζει τι θα συμβεί με την κατάστασή του. Θα χειροτερέψει........

-Πως θα χειροτερέψει; Αφού εσύ είσαι στην Κόλαση,σωστά;
-Ίσως η ιδέα να φέρεις την Κόλαση στην Γη να είναι χειρότερη.

-Αρκετά καταθλιπτικό. Ο Lucifer έχει πλεονεκτήματα με τις αδυναμίες του Σαμ; Όπως π.χ. χρησιμοποιεί τον χαμό του Bobby;
-Δεν χρησιμοποιώ κάποιον άλλον αυτην την στιγμή. Αλλά νομίζω ότι ο Lucifer θα χρησιμοποιήσει ότι εργαλείο έχει. Αν βοηθούσε αυτό, θα το έκανε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου