Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Θα ξαναδούμε John στο Supernatural;;;



Ο Jeffrey Dean Morgan ρωτήθηκε πρόσφατα αν θα ήθελε να επιστρέψει στο Supernatural..
"Ναι θα ήθελα να επιστρέψω για να βάλω τα πράγματα στη θέση τους.Δεν είμαι τόσο κακός μπαμπάς όσο με παρουσιάζουν στη σειρά.Έσωσα τα παιδιά μου, πήγα μέχρι την κόλαση για να το κάνω.Αυτό δεν με κάνει κακό πατέρα. Το κυριότερο όμως είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι σημαίνουν πολλά για εμένα. Μέσω του Jensen γνώρισα την κοπέλα μου και μητέρα του γιού μου οπότε είμαστε οικογένεια και θα ήταν ωραία να επιστρέψω..Αλλά δεν νομίζω ότι θα γίνει ποτέ...


η κοπέλα του είναι η hilarie burton και παίζει στο White Collar.έγινε γνωστή από το One Tree Hill

8 σχόλια:

  1. Μακάρι να γύριζε..ήταν ο καλύτερος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε μωρή Σέρα Κ%&$#! φέρτον πίσω. ΦΕΡΤΟΝ ΑΚΟΥΣ;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακαριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι να τον φερουν!!!!

    Ηλιθια Σερα (μην πω χειροτερα) φερε τον ΤΖΟΝ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kala r paidia, eipame! Ti ftaiei h Sera pou den erxetai pisw o John? Mhn trela8oume kiolas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτή είναι το Boss στη σειρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Nai alla den ta kanei ola monh ths! Exei mia oloklhrh omada mazi ths! Ase pou prepei na kollaei kai sthn e3eli3h.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλα αν γυρισει ο jeffrey εγω θα κανω παρτυ.το περιμενω απο τν 2η σεζον.ειναι κριμα που δν εκμεταλευονται τν αδιαμφισβητητη χημεια που υπαρχει μεταξυ του jeffrey και των παιδιων.ποσο μαλλον οταν θελει και ο ιδιος να γυρισει.να σημειωσουμε επισης οτι η γυναικα του jensen(danniel ackles), η οποια επαιζε τν rachel στο one tree hill ειναι κολλητη με την hilarie την οποια ειχε καλεσμενη και στον γαμο της.(μπορει να ηταν και παρανυμφος.δν ειμαι ομως σιγουρη.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή